четвъртък, 13 декември 2012 г.

Паулу Коелю: творчество - успех - пари!

2
Паулу Коелю



Успял да достигне до сърцата на много хора, помогнал на загубили своят път, успявайки да върне Вярата и Надеждата.

В книгите си той преоткрива самият себе, задава въпроси с отворени отговори, като по този начин всеки допълва отговора сам за себе си, чувствайки се част от решението.

Когато попитате кой е?
"Аз не знам кой съм аз. Аз съм в постоянен процес на самооткриване. Аз съм мистерия сам за себе си и бих искал да остана такава.

За успеха и целите в живота
Първо бъди щастлив с това което си, там се крие успеха.
Целта е пътеката, която си избираш.

Не ме питайте защо имам такъв успех, въпросът е погрешен
Когато разбера защо имам успех, ще започна да следвам формула.
От този миг ще бъда изгубен.


Несъмнено е важно да имаш цел в живота, но както съм казвал удоволствието не е свързано с целта, а с начина по който я постигаш.

За трудностите
Той описва неибежността от трудности в живота и как правилно да ги възприемаме.

Не ми беще лесно. Когато казах че искам да стана писател, нашите рекоха:
"Да, може да си писател, но първо върви в университета и вземи диплома."
Запитах себе си какво значение има тя?
Не може да стана инженер например като баща ми и да пиша в свободното си време.
Няма да се получи.
Човек трябва да вложи сърцето и душата си в своята мечта.


За мечтите
Погледни в себе си, там ще намериш отговорите на всички въпроси.

Човек винаги знае коя мечта е правилна за него.
Ако не забравиш младежките си мечти, имаш работа, трябва да осъществиш личната си легенда. В началото на живота човек знае какво иска.


За книгите му
Олицетворение на душевността.

Книгите ми задават въпроси.
Аз не отговарям на въпроси, не вярвам в отговори.

Когато задаваш въпроси, държиш отворена врата.
По-интересно е да имаш отворени въпроси и да живееш с тях.
Ние искаме да котролираме всичко, но не можем.
Не може да котролираме всичко. Ако успем да разберем това животът става приключение.


Как се справя с проблемите
Почувствайте!Не се съпротивлявайте!

Някой дни са мрачни, душата ми е изпълнена с мрак.
Това прави животът ми интересен, разбирам по-добре мрака в душата си и се опитвам да го превъзмогна... Няма да кажа че се пречиствам, по-скоро се уча да живея с него
.

Виждал съм много съсипани хора, защото се опитват да бъдат съвършенни.
Казват си:
"Първо ще стана съвършен, после ще направя нещо"
Това е невъзможно!
Добрият Войн на светлината разбира че е слаб, съмнява се, има стълкновения всеки божи ден но продължава да се бори и да се радва на борбата.
Не се чувства виновен.
Понякога е тъжен и потиснат, но знае че въпреки тези чувства, се бори за нещо.
Не спирайте да се съмнявате.
Ако това се случи, значи сте спрели да вървите напред.


В заключение:

Имал съм и възходи и падения, моменти, в които съм се чувстал уверен и такива, в които съм изгубен.
Когато накрая постигнах успех, имах множество белези.
Казах си: Приеми нещата спокойно, не полудявай, не мисли че си станал много важен, живей според изискванията на човешката си природа.


Нормално е всичко от което забравяме кои сме и какво искаме, така може да работим за да произвеждаме и да печелим пари .....

0 коментара:

Публикуване на коментар